B000040542 |
Formació pel professorat del GEP (AICLE) (2on any) |
2015-2016 |
Curs d'equips de centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
8/10/2015 - 30/4/2016 (35 hores) de 9:30h a 13:30h |
|
ST ST 1060 Catalunya Central |
|
Carretera de Vic, 175-177 (Manresa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Com arribar-hi
|
Tipus activitat |
PL04 Formació pel professorat del GEP (AICLE) (2on any)
|
| |
Inscripció |
04/07/2016 - 08/10/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació per al professorat dels centres participants en el Grup d' Experimentació per al Plurilingüisme.
|
| |
Objectius |
Ampliació teòrica, pràctica, autoavaluació i seguiment de la implementació del projecte en el centre.
Desenvolupament de projectes AICLE que integren les TIC
|
| |
Continguts |
Metodologia AICLE
Treball per projectes
Les eines TIC
L'avaluació orientada a l'aprenentatge
|
| |
Observacions |
curs semipresencial de 4 sessions amb la persona formadora més una matinal de formació de cinc hores que tindrà lloc el dia 11 d'octubre.
|
| |
Avaluació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat dels centres de primària, secundària i Formació professional participants en el GEP
|
| |
E-mail |
serveis_edu_ccentral.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
08/10/2015 |
- |
- |
Sessió 2 |
dimecres |
21/10/2015 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimecres |
11/11/2015 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
02/12/2015 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
06/04/2016 |
- |
- |
|
| |